Barcelona
← Yangiliklarga qaytish
Barcelona
Zidan: "Agarda "Barselona" bizdan ko'p ochko olsa, chempionlik adolatli bo'ladi albatta"
[readimg]http://uzfifa.net/uzfifa/images/uzfifa_net-580672_original.jpg[/readimg]
"Real" bosh murabbiyi Zinedin Zidan tanqidlarga qanday qarashini aytib o'tdi.
"Menga jamoaning o'yinlari haqida gapirishayotgani unchalik qiziq emas. Har bir insonning o'ziga hos qarashlari va fikrlari bo'ladi va ular buni aytishga haqli. Biz esa har bir uchrashuvga chiqib, g'alabaga erishishimiz kerak. " Real" - bu " Real", futboltarixidagi eng muhim klub.
" Barselona"? Agarda " Barselona" bizdan ko'p ochko olsa, chempionlik adolatli bo'ladi albatta. Bu erda adolatsizlik bo'lmaydi", - dedi Zidan.
UB
Fikrlar 2
:)::alo::alo:
Balli Zidan bu haqiqiy erkaknin gapi bizning seten esa faxat bagona qidirish bilan band