
«Barselona» hujumchisi «Osasuna»ga qarshi bo'lib o'tgan o'yindan (1:2) so'ng o'z fikrini bildirib o'tdi.«Roma», «Liverpul»... Muxlislarning sabr kosasi to'lmoqda. Chunki, biz ularga hech narsa bermayapmiz. Agar Chempionlar ligasida g'alaba qozonishni istasak, ko'p narsani o'zgartirishimiz kerak. Agar shunday o'ynashda davom etsak, «Napoli»ga yutqazamiz», – dedi Messi.
Fikrlar 2
Tog'ri
Juda togri fikrlar bu fermer barcani mol fermerlik qilmoqshimi deyman faxat topga egalik qilishtan mano yoq hujum hafli vaziyatlar qilinmasa