Barcelona
← Yangiliklarga qaytish
Barcelona
Pepe Mel: "Barselona" murabbiyi bo'lganimda, uni jamoada qoldirgan bo'lar edim
"Las Palmas" bosh murabbiyi Pepe Mel Pedri haqida fikrlarini bildirib o'tdi: "Barselona" murabbiyi bo'lganimda, Pedrini jamoada qoldirgan bo'lar edim, u 17 yosh bo'lishiga qaramay fantastik darajadagi futbolchi deb bemalol ayta olaman, hujumlarda doim sheriklariga "qanot" vazifasini bajaradi. Hali hech qaysi futbolchida bunday potencialni ko'rmaganman. Eslatib o'tamiz Myunxenning "Bavaria" klubi Pedrining hizmatlariga qiziqmoqda.
[readimg]https://sun9-28.userapi.com/DZGnj9i8JVkRiVmih0pEutMs2pSNNc91IeHBvQ/b4p8OfrBrPg.jpg[/readimg]
UB
Fikrlar 0