Barcelona
← Yangiliklarga qaytish
Barcelona
Ronalduning onasi: «Futbol mafiyasi Ronalduning boshqa «Oltin to'p» yutishini xohlamaydi»
[readimg]https://stadion.uz/images/news/ronalduwith_mom.jpg[/readimg]
[b]“Yuventus” klubi hujumchisi Krishtianu Ronalduning onasi Doloresh Aveyru “futbol mafiyasi” o'g'lining yana “Oltin to'p” yutishiga halaqit berayotganini aytdi.
“Mafiya bor. Bu haqiqat. Ha, futbolda mafiya bor. Agar hammasiga e'tibor bilan nazar solsangiz, bularning bariga mafiyaning aloqasi borligini tushunib etasiz. Agar, Ronaldu ingliz yoki ispan bo'lganida, u bilan bunday yo'l tutishmagan bo'lardi. Biroq u portugaliyalikligi uchun shunday bo'lmoqda.
U “Oltin to'p”ni oladimi yoki yo'q bilmayman, biroq ishonaman. O'ylaymanki, u bunga munosib”, - deydi futbolchining onasi.[/b]
UB
Fikrlar 5
Inglizgami Ispangami Beriw Keregedi Wunda Gey Bolang 20 Ta Olardi! Wundayam Manikini
Inglizgami Ispangami Beriw Keregedi Wunda Gey Bolang 20 Ta Olardi Manikini
Qarga ham bolasin appogim dep erkalatar ekan
?????
Hammaniki oziga oy korinar koziga. nima ish bajardi bu