Barcelona
[b]"Barselona" sobiq xavbeki Andres Inesta Neymarning klubga qaytishi haqida gapirdi.
"Agar Neymar klubga qaytsa, bu " Barselona" uchun yaxshi shartnoma bo'lar edi.
Ammo, u jamoadagi yangi yulduz futbolchilar bilan chiqishib keta oladimi yoki yo'q, buni bilmayman", - deydi Inesta.
Pike: "Biz Neymarga "oltin qafas"ga ketayotganini aytgan edik"
Eslatib o'tamiz, Braziliya terma jamoasi o'yinchisi "ko'k-anorranglilar" safida 2013-2017 yillar davomida o'ynagan.[/b]
[readimg]http://uzfifa.net/uzfifa/images/uzfifa_net-526835_original.jpg[/readimg]
UB
Fikrlar 0