Barcelona
Barselona klubining bosh murabbiyi Ernesto Valverde Levantega qarshi (3:1) kechgan baxs xaqidagi fikrlari bilan ortoqlashdi.
"Barchasi barbod boldi. Ikkinchi bo'limda yomon o'ynadik va aytarli vaziyat yarata olmadik.Levante xam vaziyat yarata olmadi faqat 7 daqiqa ichida 2 gol urdi.Biz ikkinchi golni urmoqchi edik faqat uchinchi gol bizni sindirdi." Valverdeni so'zlaridan iqtibos keltirmoqda AS
UB
Fikrlar 2
Raqibdan qörqinglar dedingmi jamoaga. Dalban bilat
BUNI GAPINI QARA SEN MAYDONGA TUWIWDAN OLDIN SINIB BOLGANDING