Liverpul jamoasi xujumchisi Sadio Mane Aston Villaga qarshi (1:2) kechgan irodali baxs xaqidagi o'z fikrlari bilan o'rtoqlashdi.
"Biz juda qiyin oyin otkazdik.Ikkinchi bolimda xaqiqiy jamoadek o'yin ko'rsatdik.
Jamoamizda tajribali futbolchilar ko'p (1:0) xisobida ortda boryotganimizda bizda iroda kuchli edi.Biz xarakat qildik va 2 ta gok kiritishga muvaffaq boldik" Maneni so'zlaridan iqtibos keltirmoqda BBC
UB
Fikrlar 0