
"Manchester Siti" bosh murabbiyi Xosep Gvardiola "Barselona" hujumchisi Lionel Messining amalga oshmagan transferi borasida o'z fikrini bildirib o'tdi. "Bu erda tushuntiradigan narsaning o'zi yo'q. Messi o'z hissiyotlari borasida aniq va tiniq aytib o'tdi. Qo'shimcha qilish shart emas. U "Barselona" futbolchisi. Bu klubni esa men yaxshi ko'raman.Kelajakda u bilan bir jamoada ishlashga tayyormanmi? Yaxshisi, bu savolni unga bering. Leoning maqsadlari haqida biror narsa deya omlayman", - dedi ispaniyalik mutaxassis.
Fikrlar 1
Barsa udar azizim jonim