![]()
"Barcelona" yangi himoyachisi Sergino Dest nima uchun Barcelonani tanlaganini aytib berdi.
"Bavariya" - buyuk klub! Ular menga jiddiy qiziqish bildirishdi. Shu pallada yuragimga quloq soldim: "Barcelona" degan ovoz keldi. Bu to'g'ri qaror bo'ldi deb o'ylayman. Bu klub juda katta tarixga ega. Bu yerda o'ynashni bolaligimdan beri orzu qilardim", - dedi futbolchi.
Fikrlar 0