S Stephan_El_Shaarawy06.11.2019 00:37[b] Izzat_Jr, [/b] Ha mayli hammamiz ham barsa fanatimiz unaqa qilib urishib yurmaylik
S Stephan_El_Shaarawy05.11.2019 22:52[b] Fazik, [/b] Jarohatdan endi qaytdim sekin asta avvalgi formamni tiklab olaman :kul:
C Coutinho_1405.11.2019 20:19Yoqmasa ana kotta köcha, holagan joyizga keturin. Buyerda aqqlichilik qimasdan adminlarga. Kuchiz etsa öziz chiqarin yangiliklarni
S SaYYoX05.11.2019 19:43Meni kiritmagan. Körolmadingmi İzzat Jr. Baribir Pulmarni muxlisisande. Tupurganim bor loyihalaringgayam.
Fikrlar 16
:alo:
Slaviyaga wu tarkibda tuwganimizda naq 3 achko olib berardik
[b] Izzat_Jr, [/b] Ha mayli hammamiz ham barsa fanatimiz unaqa qilib urishib yurmaylik
[b] Stephan_El_Shaarawy, [/b] Ha dostim:kul::kul:
[b] Izzat_Jr, [/b] Qizil kartochka berdizmi :kul:
[b] Stephan_El_Shaarawy, [/b] Bu adminlarga baho bera boshladi
[b] Fazik, [/b] Okk
[b] Stephan_El_Shaarawy, [/b] Messidek sermaxsullik kutib qolamiz:alo:
[b] Fazik, [/b] Jarohatdan endi qaytdim sekin asta avvalgi formamni tiklab olaman :kul:
[b] Stephan_El_Shaarawy, [/b] Maxsuldorligizni korsatarsizda endi:):
Jarohatlardan so'ng safga qaytdm
[b] SaYYoX, [/b] Qizishmang dost
ha nega kiritmadz izzat
Kim bu zo'r
Yoqmasa ana kotta köcha, holagan joyizga keturin. Buyerda aqqlichilik qimasdan adminlarga. Kuchiz etsa öziz chiqarin yangiliklarni
Meni kiritmagan. Körolmadingmi İzzat Jr. Baribir Pulmarni muxlisisande. Tupurganim bor loyihalaringgayam.
Ajoyib xujumda xam oynaylikda:):