Barcelona
← Yangiliklarga qaytish
Barcelona
Breaking: Andre Gomesh muvaffaqiyatli jarrohlik amaliyotidan so'ng shifoxonadan chiqdi
[b]"Everton" yarim himoyachisi Andre Gomesh jarrohlik amaliyotidan muvaffaqiyatli o'tdi.
Xabaringiz bor, APL 11 tur doirasidagi "Everton" - "Tottenxem" uchrashuvida Gomeshning o'ng oyog'ii singandi. Kecha 26 yoshli portugaliyalik futbolchining to'pig'i operaciya qilindi va bugun unga shifoxonadan chiqishi uchun ruxsat berildi. Uning qancha muddatga safdan chiqqani hozircha nomalum.[/b]
[readimg]https://championat.asia/upload/storage/527435_original.jpg[/readimg]
UB
Fikrlar 4
Gomeş ijaradami
Hali qaytib keliwi bor gomesni 1.5 yil muddat ijarasi qoldi adawmasam
Yaxwi Bopti
Gomesdan kora Son ga raxmim keldi oziga kelolmadi xozirgaca:():