
Chexiyaning «Slaviya» klubi o'z uyida "Barselona"ga qarshi juda yaxshi o'yin namoyish etgan edi. Pragaliklar «Kamp Nou»da ochko olishga muvaffaq bo'lishdi.Mehmonlar posboni Kolarj ajoyib o'yin ko'rsatib, o'z darvozasi daxlsizligini saqlab qildi. Bir vaziyatda Messining zarbasidan keyin to'p to'singa tegib qaytdi.O'yin davomida tomonlar bir martadan raqib darvozasini ishg'ol qilishdi. Ammo har ikkala vaziyatda VAR ofsayd tufayli golni bekor qildi.Ushbu durang tufayli «Slaviya» o'z ochkolarini 2taga etkazgan bo'lsa, «Barsa» 8 ochko bilan ushbu turdan keyin ham peshqadamlikni o'zida saqlab qoladi.Evropa chempionlar ligasi, «F» guruhi, 4-turBarselona Ispaniya – Slaviya Chexiya 0:0 (0:0, 0:0)Barselona – ter Stegen, Alba (Serdji Roberto, 46), Langle, Semedu, Pike, Buskets (Rakitich, 68), de Yong, Vidal, Dembele (Fati, 65), Messi, Grizmann.Slaviya – Kolarj, Fridrix, Kudela, Tsoufal, Borjil, Traore (Tetsl, 57), Souchek, Stanchu (Gushbauer, 63), Shevchik, Masopust (Provod, 82), Olayinka.Ogohlantirishlar: Pike (14), Olayinka (21), Semedu (32), Buskets (43), Stanchu (48), Gushbauer (82), Kudela (84), Kolarj (90).
Fikrlar 9
Yoqol Endi
Suarezdagi sovuqqonlik yetiwmadi
Barsaga pozitiv murabbiy kerak huddi klopga o'xshagan anu buratinoni ko'rib barsadan ko'nglm sovb qoldi
Juda zerikarli o'yin bo'ldi yaxshi ham diyor imomhodjayev sharxladi bo'lmasa uxlab qolardm
Hali 1 2 yutqaziwi kerakmi deymanda . Bortemeo uzi ogil qivoldiyov valvani
Yangilik zo'r lekin axvol yomon
:alo::alo:
Valva out out out out
Valva ketaqol barcani yer bilan bir qilding ku