Barcelona
[readimg]https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2019/09/13/15683867655270.jpg[/readimg]
[b]Valverde: "Bu bizning eng yaxshi o'yinlarimizdan biri bo'lmadi, ammo biz imkoniyatlarimiz bilan g'alaba qozonishimiz mumkin edi. Biz juda ko'p bosim borligini bilamiz va bunga javob berishimiz kerak." "Odamlar jamoadan narsalarni talab qilishlari yaxshi." "Junior? Men skameykada doim chap yoki o'ng qanotni istayman. Boshqa kuni Jordi Alba edi, bugun Sergi Roberto edi. Bizda Junior bor va u biz uchun o'yin o'ynaydi."[/b]
UB
Fikrlar 0