
"Barselona" himoyachisi Jerar Pike Chempionlar Ligasida Kievning "Dinamo"si ustidan qozonilgan g'alaba haqida fikr bildirdi.
Bu Chempionlar Ligasi. Bilamizki, bu erda har doim muammo tug'diradigan raqiblar bo'ladi. Ushbu g'alaba bir nechta muvaffaqiyatsiz uchrashuvlardan so'ng qo'lga kiritildi va bu biz uchun juda muhimdir - dedi futbolchi
Fikrlar 0