
Braziliyaning «San-Paulu» klubi himoyachisi Dani Alvesh «Barselona» himoyachisi Serdjino Desta haqida fikr bildirdi.
«Agar Destga maslahar berishim kerak bo'lsa shuni aytamanki, bu oddiy: to'plarni Messiga uzat.
Dest – sifatli futbolchi, «Barselona»da o'ynab keta oladi, lekin men taqqoslashni yomon ko'raman.
Kafu bilan meni ko'p taqqoslashardi. Lekin solishtirishdan ma'no yo'q», – dedi Alvesh RAC1 bilan intervyuda.
Fikrlar 0