Barcelona
Frenki de Yong: Bu juda qiyin o'yin bo'ldi. "Slaviya" avvalgi uchrashuvga o'xshab yaxshi o'ynadi, ammo biz baribir birinchi o'rindamiz.
Menga "Slaviya"ning o'yini yoqdi: qo'rqmasdan, yaxshi taktika bilan bir-biriga yordam berib o'ynashdi.
UB
Fikrlar 0