
"Real" yarim himoyachisi Vinisius "Barselona"ga o'tishi mumkin bo'lganligini tan oldi.
Braziliyalik futbolchi 2017 yil yozida Madrid jamoasi bilan shartnoma tuzgan edi.
- Avvaliga "Real"ning qiziqayotgani shunchaki mish-mish deb o'yladim. Menga "Barselona"dan ham taklif tushdi. Otam yuragimga quloq solishim kerak ekanligini aytdi. Shuning uchun men "Real"ni tanladim - dedi Vinisius.
Fikrlar 4
bu bola ozi barsa muhlisidi
Vaqtida yangi neymar deyishgandi shu bolani
Neymar bilan munosabati juda yaxshi edi agar neymar barcada qoganda vinicius barcaga o'tardi
Yuragiga quloq soldin yuragin real. Da o'ynadedi shuning uchun realda o'ynayapsan ko'ryapmiz qanday o'ynayatkanini darvozaga shunaqa zarbalar yo'layapsankiy o'sha darvozani tepasiga yana darvoza qo'ysaynam gol bo'
maydi Multfilim qahromoni
Yuragiga quloq soldin yuragin real. Da o'ynadedi shuning uchun realda o'ynayapsan ko'ryapmiz qanday o'ynayatkanini darvozaga shunaqa zarbalar yo'layapsankiy o'sha darvozani tepasiga yana darvoza qo'ysaynam gol bo'
maydi Multfilim qahromoni