Barcelona
Valverde: G'alaba qozonish doim yoqimli. Bugun biz juda to'g'ri o'ynadik, deb ayta olmayman. "Slaviya"da bironta aniq vaziyat bo'lgani yo'q, ammo ular xavf yuzaga keltira olishdi, to'pni egallagan zahoti tezkor hujumlar uyushtirishdi.Biz yaratilgan imkoniyatlardan foydalana olmadik.
"Slaviya" himoyada yuqori darajada o'yin ko'rsatdi.Ularda bir chiziqda 6 futbolchi tizilib oldi. O'tgan bahsda ham deyarli shunaqa o'yin ko'rsatishgan edi, ammo bugun ozgina boshqacharoq taktikani qo'llashdi.
UB
Fikrlar 2
Seni ketishing juda yoqimli
Mal'un