[b] C_Puyol_5, [/b] Kamandaga bitta Vidal shijoat qoshib turadi
S
SaYYoX
Barçachilar tuwkunlikka tuwiwmaydi.
C
C_Puyol_5
Murabbiy bn vidali yoʻqatish kerek nma un artur melo qaydnomaga kiritilmadi
A
ALP
Endi silaviyaga kelsak bu jamoni yuqotadigan hech narsasiy yo'q shuniy uchun aftobus qo'ydi topni olishi bilan qarshi hujumga yugirdi Fojiya yasamilik do'stlar markaziy o'yinlarda yutamiz bu silavia levante o'tameona jamolar biz katta o'yinlarda yutqazganimiz yo'q vahma qilishka arzimaydi o'zi
A
ALP
O'ziy hayron qolyapman nega biz bunchalik fojiya yasayapmiz To'g'ri Levante bilan o'yimi endi levanteni har tepkan zarbasi gol bo'lib qoldi yani o'hshap qoldi 1 martaga Hudiy 2012 Europa chempionatidagi finaldagidak Espaniyani xarbir zarbasiy gol bo'lgandi Italiyglar yig'lagandi
S
Stephan_El_Shaarawy
Xa biz sen bilanmiz bundan ham yomon kunlar bo'gan
Fikrlar 7
[b] C_Puyol_5, [/b] Kamandaga bitta Vidal shijoat qoshib turadi
Barçachilar tuwkunlikka tuwiwmaydi.
Murabbiy bn vidali yoʻqatish kerek nma un artur melo qaydnomaga kiritilmadi
Endi silaviyaga kelsak bu jamoni yuqotadigan hech narsasiy yo'q shuniy uchun aftobus qo'ydi topni olishi bilan qarshi hujumga yugirdi Fojiya yasamilik do'stlar markaziy o'yinlarda yutamiz bu silavia levante o'tameona jamolar biz katta o'yinlarda yutqazganimiz yo'q vahma qilishka arzimaydi o'zi
O'ziy hayron qolyapman nega biz bunchalik fojiya yasayapmiz To'g'ri Levante bilan o'yimi endi levanteni har tepkan zarbasi gol bo'lib qoldi yani o'hshap qoldi 1 martaga Hudiy 2012 Europa chempionatidagi finaldagidak Espaniyani xarbir zarbasiy gol bo'lgandi Italiyglar yig'lagandi
Xa biz sen bilanmiz bundan ham yomon kunlar bo'gan
Omad