Barcelona
[b]«Real» hujumchisi Karim Benzema Evropa chempionlar ligasining 4-turi doirasida bo'lib o'tgan «Galatasaroy»ga qarshi o'yinda (6:0) ikkita gol urdi.
Shu tariqa, 31 yoshli futbolchi ketma-ket 15ta mavsumdan beri gol urib kelayotgan ikkinchi futbolchi bo'ldi. Avvalroq bu natijani birinchi bo'lib Lionel Messi qayd etgandi.[/b]
[readimg]https://stadion.uz/images/news/benzema-rodrygo.jpg[/readimg]
UB
Fikrlar 1
:alo: