UFC jangchisi Xabib Nurmagamedov "Lokomativ" klubining Echl doirasida Yuventusga qarshi o'yini xaqida fikr bildirdi. -O'yin yoqdimi? +Ajoyib o'yin -Ronaldu uchun yaxshi o'yin bo'lmadimi? +Xa unda 3 ta vaziyat boldi lekin gol urolmadi. Xudoga shukur -Unga nima deb yozmoqchisiz? +Nima deb yozishim mumkin."Lokomativ" menda juda yaxshi taasurot qoldirdi.Tan olib aytaman ularni bunday yaxshi o'ynaydi deb o'ylamagandim. Xabibning so'zlaridan iqtibos keltirmoqda Sport24