Barcelona
UFC jangchisi Xabib Nurmagamedov "Lokomativ" klubining Echl doirasida Yuventusga qarshi o'yini xaqida fikr bildirdi.
-O'yin yoqdimi?
+Ajoyib o'yin
-Ronaldu uchun yaxshi o'yin bo'lmadimi?
+Xa unda 3 ta vaziyat boldi lekin gol urolmadi. Xudoga shukur
-Unga nima deb yozmoqchisiz?
+Nima deb yozishim mumkin."Lokomativ" menda juda yaxshi taasurot qoldirdi.Tan olib aytaman ularni bunday yaxshi o'ynaydi deb o'ylamagandim. Xabibning so'zlaridan iqtibos keltirmoqda Sport24
UB
Fikrlar 1
:alo::alo::alo: