
Ispaniya chempionatining 20-turi doirasida «Barselona» safarda «Elche» klubi mehmoni bo'lib, ishonchli g'alabani qo'lga kiritdi. Kataloniyaliklar sardori Lionel Messi diskvalifikatsiya tufayli mazkur o'yinni o'tkazib yubordi.«Ko'k-anorranglilar» Messi maydonga tushmagan o'yinda ketma-ket 12ta bahsdan beri yutqazishmayapti. «Barselona» bu uchrashuvlarning 9tasida g'alaba qozondi.
Fikrlar 1
Yaxshi shunday davom etaversin endi buyog'iga Messisiz o'ynataversh kerak o'rta va oddiyroq kamandalar bilan