Griezmannga "Barselona" ga moslashish qiyinmi?
Dide Desham (murabbiy ): Griezmanndan umuman xavotirlanmayman, u tajribasi va iste'dodi tufayli "Barselona" dadir, shunchaki futbolchilar va jamoa uslubiga moslashishi kerak, u katta jamoani tanladi va unga jamoaga moslashishga yordam beradigan imkoniyatlarni yaratish kerak.
UB
Fikrlar 0