Barcelona
Marca
Kecha "Slavia" darvozaboni "Barça" oyinchilari o'yindan so'ng hech kim bilan ko'rishmasdan,mensimasdan maydondan ketganlari haqida intervyu bergan edi.Ammo o'yindan so'nggi kadrlarda darvozabon yolg'on gapirgani oshkor bo'ldi.
UB
Fikrlar 1
:alo: