Transfermarkt portali bir mavsum davomida eng ko'p penalti tepgan jamoalar ro'yxatini tuzib chiqdi.

Unga ko'ra birinchi pog'ona «Barselona»ga nasib etgan (19). Qiziq tomoni 16 ta penaltini amalga oshirgan «Milan» «ko'k-anorranglilar»dan ancha kam o'yin o'tkazgan (25) va hali mavsum yakuniga etgani yo'q.

Reytingning to'liq qismi bilan quyida tanishib chiqishingiz mumkin:

\