"Ha, juda ham hafamiz. Biroq hali hammasi tugagani yo'q.
Bizning tariximiz g'alabalarga qurilgan, biroq mag'lubiyatdan keyin doimo o'zimizga kelib olganmiz.
LaLigani yutish imkoniyatimiz bor va uni yutishga harakat qilamiz", - dedi Ramos.
"Real" himoyachisi Serxio Ramos jamoasining EChLdan chiqib ketgani haqida gapirdi.
"Ha, juda ham hafamiz. Biroq hali hammasi tugagani yo'q.
Bizning tariximiz g'alabalarga qurilgan, biroq mag'lubiyatdan keyin doimo o'zimizga kelib olganmiz.
LaLigani yutish imkoniyatimiz bor va uni yutishga harakat qilamiz", - dedi Ramos.
Fikrlar 0