"Biz Premer-ligani yutdik va Gvardiola bayramona kechki ovqatda aytdi: "Sen dunyoning eng zo'r klubiga o'tasan.
Gvardiolaning "Barsa"ga qaytishi? Uning "Man Siti" bilan amaldagi shartnomasi bor. Men bu haqida gapirmasligim kerak", - deydi Aguero.

"Barselona" o'yinchisi Serxio Aguero "Manchester Siti" bosh murabbiyi Pep Gvardiola unga aytgan gaplarini aytdi.
"Biz Premer-ligani yutdik va Gvardiola bayramona kechki ovqatda aytdi: "Sen dunyoning eng zo'r klubiga o'tasan.
Gvardiolaning "Barsa"ga qaytishi? Uning "Man Siti" bilan amaldagi shartnomasi bor. Men bu haqida gapirmasligim kerak", - deydi Aguero.

Fikrlar 0