Bu haqda frantsuz klubining ijtimoiy tarmoqdagi sahifalari ma'lumot bermoqda.

Argentinalik futbolchi va frantsuz klubi bir mavsumga uzaytirish imkoniyati bilan ikki mavsumlik shartnoma imzolashdi.

View this post on Instagram

A post shared by Paris Saint-Germain (@psg)

xabar to'ldirilmoqda...