
"Real" bosh murabbiyi Karlo Anchelotti Lionel Messining "PSJ"ga o'tishi ortidan "Barselona" bilan raqobat haqida gapirdi.
"Men uning ketishiga hayron bo'ldim, chunki Messi bolaligidan" Barselona "da. Futbolchilarning ketishi klub darajasini o'zgartirmaydi. "Barsa" - dunyoning eng yaxshi jamoalaridan biri. U Messisiz ham o'zgarmaydi Men Leo va "Barselona" qarorini juda hurmat qilaman", - deydi Anchelotti.
Fikrlar 0