"Uning "Barselona"dan ketishi sababini hamma bildi. Albatta, bunday statusli futbolchining qolishi chempionat uchun ham muhim edi. 

Ammo "Atletiko" Messi bilan muzokaralar olib bormagan. Uni tarkibimizga qo'shib olishda imkoniyatimiz etmasligini bilardik", - dedi mutaxassis.