Kataloniya klubi futbolchilari LaLiga doirasida o'zaro o'yindan oldin andaluziyaliklarga g'oliblar yo'lakchasini ochib berdi.
Uchrashuvdan keyin "Betis" klubi bu borada tashakkur bildirdi: "Katta rahmat, "Barselona"! Bu juda yoqimli holat bo'ldi".
"Barselona" "Betis"ni Ispaniya Kubogidagi g'oliblik bilan tabrikladi.
Kataloniya klubi futbolchilari LaLiga doirasida o'zaro o'yindan oldin andaluziyaliklarga g'oliblar yo'lakchasini ochib berdi.
Uchrashuvdan keyin "Betis" klubi bu borada tashakkur bildirdi: "Katta rahmat, "Barselona"! Bu juda yoqimli holat bo'ldi".
Fikrlar 0