[b]"Real" himoyachisi Daniel Karvaxal "Barselona" ECHLda guruhdan chiqa olmasa xursand bo'lishini aytdi. "Yolg'on gapirmayman, " Barselona" guruhdan chiqa olmasligi tarafdoriman. Ular bizning eng katta raqiblarimizdandir. Nafaqat ECHLda, balki La Liga yutqazishlarini ham istayman. Ularda fantastik tarkib bor va ular g'alaba uchun harakat qilishmoqda. Qancha katta raqiblar yutqazishsa, bizga shuncha foyda", - deydi Karvaxal.[/b] [readimg]http://uzfifa.net/uzfifa/images/uzfifa_net-528797_original.jpg[/readimg]