Barcelona
[b]Ivan Rakitich Kataloniya klubida o'yin amaliyoti yo'qligidan noroziligini ochiqchasiga bildirdi.
“Mendan to'p bilan o'ynash imkoniyatini olib qo'yishdi — bu esa juda og'ir. Men uchun futbolo'ynash — hayotimdagi eng yoqimli ishlardan biri. Men futbolo'ynabgina rohatlanishim, o'zimni xursand qilishim mumkin”, — deydi Rakitich.
Qishki transferlar vaqti jamoasini almashtirishi kutilayotgan xorvatga ayni damda “Yuventus”, “Manchester Yunayted” va “Inter” davogarlik qilmoqda.[/b]
[readimg]http://uzfifa.net/uzfifa/images/uzfifa_net-528860_original.jpg[/readimg]
UB
Fikrlar 3
Nma bösayam omad faoliyatigaa
Manimcha yunaytedga bösa keregöv
Rakitich Inter yoki Yunaytedga o'tsa kerak