Arturo Vidal: "Yashirmayman, men har doim "Inter" klubiga qiziqish bildirganman. Ammo haqiqat shundaki, men Cataloniya klubida o'zimni juda yaxshi his qilyapman. Umid qilamanki, bundan keyin ham bor kuchimni yig'ib, "Barselona" ga foyda keltiraman."