Barcelona
Arturo Vidal: "Yashirmayman, men har doim "Inter" klubiga qiziqish bildirganman. Ammo haqiqat shundaki, men Cataloniya klubida o'zimni juda yaxshi his qilyapman. Umid qilamanki, bundan keyin ham bor kuchimni yig'ib, "Barselona" ga foyda keltiraman."
UB
Fikrlar 0