Barcelona
[b]Franciya terma jamoasi bosh murabbiyi Dide Desham Antuan Grizmanning "Barselona"dagi holati haqida gapirdi.
- Men har bir o'yinni kuzatib boryapman. Hammasi bundan ham yaxshi bo'lishi mumkin, ammo vaziyat juda zo'r ham emas. Savol " Barselona" uni qanday foydalanayotganidadir.
U Madridning "Atletiko" klubida ideal rolda o'ynardi. Menimcha u Franciya terma jamoasiga qaraganda " Barselona"da hal qiluvchi rolda kamroq o'ynamoqda.
SHunga qaramay Grizmann biz uchun nimani anglatishini va u biz uni qanchalik qadrlashimizni o'zi yaxshi biladi, - deydi Desham[/b]
[readimg]https://championat.asia/upload/storage/529096_original.jpg[/readimg]
UB
Fikrlar 1
To'g'ri