[readimg]https://tmssl.akamaized.net//images/foto/normal/antoine-griezmann-fc-barcelona-1566794292-24986.jpg[/readimg] [b]Grizmann: "Menga ko'proq markazda o'ynash yoqadi, men o'zimni yaxshiroq yo'naltira olaman." "Men bu pozitsiyada ko'p yillardan beri o'ynab kelmoqdaman va endi moslashishim kerak. Men Barselonaga etib borish qiyin bo'lishini bilsam ham, ko'p narsalarni o'rganyapman ».[/b]