Barcelona
Ivan Rakitich: "Men futbolni yaxshi ko'raman va hamma narsaga intilmoqchiman va bu vaziyatni qanday o'zgartirish kerakligi haqida o'ylayapman. Men bu yerda yoki biron bir joyda ko'proq unvon yutishni xohlayman ».
"Men ushbu mavsumda va undan keyin Chempionlar Ligasida g'olib bo'lishni xohlayman. Va har bir mashg'ulotdan zavqlanyapman. "
UB
Fikrlar 1
Hali bu ketadiganga oxwamaydi