"Chempionlar Ligasidagi natijalarimizdan qoniqish hosil qilmayapmiz. Lekin hozir biz to'g'ri yo'ldamiz. 

"Barselona" guruh bosqichining qolgan o'yinlariga yaxshi tayyorgarlik ko'rgan. 

Pley-offga chiqish qiyin, ammo imkonsiz ish emas. Biz. Bunga ishonishda davom etish kerak", – dedi Kesse.