Barcelona
[b]"Barselona" sport direktori Erik Abidal yozda De Ligt nega Kataloniya jamoasiga o'tmaganligi haqida gapirdi.
"De Ligt " Barselona"ga o'tishni xohlamagan edi. U bizning jamoaga o'tmasligini ochiq-oydin ko'rsatdi.
U faqat o'ynashni xohladi, " Barselona"da esa bu 100% kafolatlanmagan.
U bizning jamoa sharafini himoya qilmoqchi bo'lganmi yoki yo'q, buni aniq aytolmayman. Ammo, "Yuve"ga o'tganidan so'ng u xohlamaganini tushunganman",- deydi Abidal.
Eslatib o'tamiz, Matteys De Ligt yozda "Ayaks"dan "Yuventus"ga o'tgan edi.[/b]
[readimg]http://uzfifa.net/uzfifa/images/uzfifa_net-529686_original.jpg[/readimg]
UB
Fikrlar 3
Керемас еди озихам
Kerakmas baribiri battari ciqb yotbdiku
Kerakmas