[b]"Barselona" sport direktori Erik Abidal yozda De Ligt nega Kataloniya jamoasiga o'tmaganligi haqida gapirdi. "De Ligt " Barselona"ga o'tishni xohlamagan edi. U bizning jamoaga o'tmasligini ochiq-oydin ko'rsatdi. U faqat o'ynashni xohladi, " Barselona"da esa bu 100% kafolatlanmagan. U bizning jamoa sharafini himoya qilmoqchi bo'lganmi yoki yo'q, buni aniq aytolmayman. Ammo, "Yuve"ga o'tganidan so'ng u xohlamaganini tushunganman",- deydi Abidal. Eslatib o'tamiz, Matteys De Ligt yozda "Ayaks"dan "Yuventus"ga o'tgan edi.[/b] [readimg]http://uzfifa.net/uzfifa/images/uzfifa_net-529686_original.jpg[/readimg]