
Kataloniyaning “Barselona” klubi himoyachisi Ektor Belerin futbolchilarning soliqlari haqida gapirdi.
“Futbolchilar o'z daromadlaridan ko'p soliq to'lashlari kerak. Futbolchilar hozir juda qulay holatda. Ammo biz hammamiz qaerdan kelganimizni eslashimiz kerak. Biz birinchi bo'lib jamiyatimiz barqarorligiga yordam berishimiz kerak", - deya ispaniyalik futbolchi so'zlarini keltiradi AS.
Belerin bu mavsumda La Ligada atigi 3 ta o'yinda maydonga tushdi.
Fikrlar 0