Barcelona
Markizio: Iniesta ajoyib futbolchi, bizni u bilan munosabatlarimiz yaxshi. Unga nega "Oltin to'p" berishmaganini haligacha tushunmayman.
Avval ham bir intervyuda aytgan edim, Iniestada 3ta miya bor: o'ng oyog'ida, chap oyog'ida va boshida.
UB
Fikrlar 1
Tan oliw ham mardning iwi malatsi