Barcelona
Uchrashuvdan so'ng Arturo Vidal: "Barselona" uchun gol urish men uchun har doim quvonch, ayniqsa agar bizga 3 ochko taqdim etsa. Bugungi o'yin uchun bu juda qiyin maydon edi. "
«Bugun biz o'zimizni yaxshi namoyish eta olmadik. Biz yaxshilashimiz kerakligini bilamiz. Buni kelgusi o'yinlarda ham orziqib kutamiz.
- Bunday o'yinlar murakkab. Barcha raqiblarimiz bizga qarshi shunday o'ynashadi. Har doim shunday bo'ladi ”
UB
Fikrlar 3
Omad[b]VIDAL,[/b]
Ajoyib. Olg'a jangchi
Omad