Barcelona
Wague:
-Men birinchi jamoa bilan asosiy tarkibda o'ynaganimdan benihoyat hursandman va menda keyingi o'yinlarda ham juda yaxshi imkoniyatlar bor, bu esa men uchun sharaf va men bu bilan g'ururlanaman.
-Bizda juda ko'p sabr-toqat bor edi, jamoa qiyin paytlarda qanday qilib tinchlanishni bilar edi. "Leganes" himoyada juda yaxshi o'ynadu , ularning himoya chiziqlarini kesib o'tish qiyin bo'ldi, ammo bizning g'alabaga bo'lgan chanqoqligimiz bizni juda ham ruhlantirdi va g'alaba qozonishimiz uchun juda katta omil bo'ldi.
UB
Fikrlar 3
Omad zor oynadi lekn
Omad
Yaxwi o'yin o'tkazdi Wague.[b]OMAD,[/b]