"Biz ortda qolgan transfer oynasida "Barselona"ga yangi futbolchilarni sotib olishga imkon bermadik. Kelayotgan yozda ular yana bunday imkoniyatga ega bo'lishmaydi", - dedi Xaver Tebas.