Barcelona
Lionel Messi - "Oltin to'p" haqida
“Bu juda chiroyli sovg'a. Ehtimol, birinchi "Oltin to'pim o'ziga xos bo'lgan. Hammasi kollektiv sa'y-harakatlar tufayli. Agar biz birgalikda harakat qilmaganimizda men shaxsiy sovrinlarni yuta ololmasdim »
2010 yilda uchta nomzod bilan fotosuratdagi do'stligimiz tufayli biz uchun alohida daqiqadir. Biz bitta klubda uzoq vaqt o'ynadik, uchalamiz deyarli bir xil narsani boshdan kechirdik. Bu klub uchun alohida lahzadir. Bu juda ta'sirli edi deydi Leo Messi.
UB
Fikrlar 2
Omad
Kamtarda Messi Omad