Ispaniya La ligasining yigirma oltinchi turining asosiy uchrashuvida «Barselona» Madridning «Real» jamoasi ustidan g'alaba qozondi.

Serxi Roberto g'alaba haqida shunday dedi:

«G'alabadan xursandmiz, albatta, Frankning golidan keyin buni yaxshi nishonladik. Endi bizda o'n ikki ochkolik ustunlik bor.

Bu natijadan qoniqdim, gol urdim, jamoaga yordam berdim», - deya Serxi Robertodan iqtibos keltiradi «Barselona» matbuot xizmati.