Erik Abidal Neymar haqida : "Neymar hali ham bizning sotib olishimiz kerak bo'lgan variantlarimiz bo'lishi mumkin, Men bu transferni birinchi o'ringa qo'yish demayapman, Lekin bu yaxshi variantlardan biri bo'lishi mumkin!"