Barcelona
Erik Abidal Neymar haqida :
"Neymar hali ham bizning sotib olishimiz kerak bo'lgan variantlarimiz bo'lishi mumkin, Men bu transferni birinchi o'ringa qo'yish demayapman, Lekin bu yaxshi variantlardan biri bo'lishi mumkin!"
UB
Fikrlar 2
Manimcha kerak bas barsaga
:alo::alo: