"Menga "Barselona"ning o'yini yoqmoqda. Jamoa Xavi boshchiligida anchagina rivojlandi. Bu haqiqiy "Barselona".
Ular mavsumni zo'r o'tkazishmoqda va ustiga-ustak himoyada zo'r o'ynashyapti. Ularning hujumkor o'yinini inobatga olsak, bu ularning plyusi bo'ladi.
Barchasi tarixan shunday: "Barselona" hujumdagi hujumkor futbolchilari sababli shunday o'ynaydi. Bu esa Xavi jamoasining himoyadagi o'yinlarini yanada qadrliroq qiladi", - dedi Simeone.
Fikrlar 0