Barcelona
[readimg]https://stadion.uz/images/news/messi.jpg[/readimg]
Kataloniyaning «Barselona» klubi sardori Lionel Messi qanday uxlashini aytib o'tdi.
— Bilasizmi, yostiqni juda yaxshi ko'raman. Uxlayotganimda har qanday shovqinni sezmayman, — dedi Messi.
— Kiyinish uslubim? Kiyinish uslubim kunga bog'liq. Lekin menga sport kiyimida yurish yoqadi.
— Farzandlarimga munosabatim qanday? Men yomon otaman. Men doim ulardan katta narsalar talab qilaman. Gohida ular bilan ovunaman. Chunki, ular meni bunga majburlay olishadi, — qo'shimcha qildi Messi.
UB
Fikrlar 3
Buni antonnella kelin oyimisga tekizip aytgan
UYQUNI KIMAM YOMON KO'RARDI?
Ajoyb