Barcelona
Stiven Jerrard: "Men Messining asosiy muxlislaridanman. Menga bu futbolchi yoqadi. U noaniq miqdordagi gollar va assistentliklarga ega. Men Leoning muxlislari qatoridaman ”.
"Ammo agar biz Chempionlar Ligasini yutgan hamda yil davomida bitta o'yinchining barqarorligi va har bir o'yinda benuqson bo'lsa haqida gapiradigan bo'lsak , Van Dijk " Oltin to'p "ga loyiq ekanligini anglatadi"
UB
Fikrlar 3
Haha icib olganmi messini fanatiman oltn topga vandeyk loyq haha
Sanam bita gapi qaytaraverar ekansan Messi oladi
Messi Messi Messi loyiq